Monday 3 January 2011

Turid er 1 åR!!!

Turid er nå blitt over et år! Jeg husker følelsen jeg gikk med for et år siden. Hadde akkurat fått vite at Turid var født, og at en av valpene til Iris skulle blir vår! Det var to tisper i kullet, og en av de skulle bli vår lille Turid. Brukte myyye tid på bloggen til oppdretteren, og fulgte med når det kom nye bilder. I starten av Februar fikk vi komme på besøk, og endelig møte henne. Hun var den tøffeste allerde da, kom rett bort til oss og jeg var forelsket :)


 


 

 Å få hund er noe av det mest spennende jeg har vært med på, men også helt sinnsykt mye mer arbeid enn jeg trodde. Jeg trodde virkelig jeg hadde et realistisk syn på hvordan det skulle bli, og til tider har det vært akkurat sånn. Men det har også vært MYE mer arbeid! Valp er krevende, uansett hvilken hund man har. Dette er jo vår første hund, så vi jobbet veldig mye for å få henne sånn som vi ville. Masse trening og mange rare problemer som vi ikke kunne forestille oss. Men nå, 1 år senere, har vi en fantastisk hund. Hun er kjempe koslig, ligger hele dagen på sofaen eller i buret sitt, relativt rolig, utrolig smart og veldig morsom! 


Turid har krevd sitt, men det er definitivt verd det.

Gratulerer med dagen! :)

No comments:

Post a Comment